25 Ocak 2016 Pazartesi

Merhaba!


Herkese merhaba!

Ben Aydan, 29 yaşındayım. Çok okurum, çok izlerim -burada "çok yazarım" da demek isterdim ama o kadar yetenekli değilim- ve bol bol eleştiririm. Yıllardır düzenli olarak blog yönetiyorum (film/dizi/oyuncu blogları). Peki edebiyat blogu neden olmasın? Sosyal medyanın pek çok kolunda aktif biri olarak bunu da denemek istedim. Daha önce bir çok kez böyle bir karar alıp nedense hep vazgeçmiştim. Nihayetinde işte karşınızdayım.

Blogum edebiyat odaklı olacak fakat ben çenesine (bu durumda ellerine) sahip çıkamayan biriyim, arada film/dizi eleştirisi yapabilir, çılgınca sevindiğim bir film haberini sizlerle paylaşabilirim. Onun da sırası gelecek...

Çok okuyorum demiştim değil mi? Hah, evet... Son 1-2 yıldır özellikle daha da çok okumaya başladım. Vakit bolluğu ne güzel şey değil mi? Hele ki o vakit bolluğunda bambaşka dünyalara dalmak, "keşke gerçek olsalar be" diyeceğiniz insanlarla, karakterlerle tanışmak...

Peki, sevdiğiniz kitapları arkadaşlarınızın boğazından içeri tıkmak istediğiniz oldu mu hiç? Bana çok oluyor çünkü. İşte böyle anlarda bu duygularımı hunharca sizlerle paylaşmak istiyorum.

Düşünceleriniz, görüşleriniz ve önerileriniz varsa bana ulaşabileceğiniz e-posta adresimi sağ üst köşede bulabilirsiniz. Şimdilik hoşçakalın, keyifli vakit geçirmeniz dileğiyle ;)

4 yorum:

  1. Güzel bir haber. Hoşgeldin ve iyi eğlenceler. = )

    YanıtlaSil
  2. Kuzum hayırlı olsun <333 Çok iyi yapmışsın bu işi, böylelikle Aydan o filmi izledin mi, nasıl buldun olayından kurtulmuş olursun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol kuzucum <3 Hahaha arada toplu post yapmayı düşünüyorum zaten bunun için :D

      Sil