14 Şubat 2016 Pazar

Kitap Tanıtımı: Sonsuz Sayılı Günlerimiz (by Claire Fuller)


Orijinal Adı: Our Endless Numbered Days
Yazarı: Claire Fuller
Çevirmeni: Başak Yenici
Türü: Yetişkin, Çağdaş Edebiyat, Gizem
Yayınevi: Kafka Yayınları
Baskı Yılı: 2015
Sayfa Sayısı: 325

Hillcoat sekiz yaşındadır. Bütün yazını babasıyla kamp yaparak, çok sevdiği Demiryolu Çocukları albümünü ve annesinin piyano çalmasını dinleyerek geçirir. Ne var ki hayatı değişmek üzeredir. Dünyanın sonunun geleceğine inanan ve yiyecek stoklayan babası onu Londra'dan Avrupa'nın ıssız bir köşesindeki bir kulübeye götürür.  
Burada Peggy'ye dünyanın kalanının yok olduğunu söyler ve genç kız dokuz yıl boyunca başka kimseyi görmez. 1985 yılında Peggy eve, Londra'ya geri döner. Ama ormanda ne olmuştur? Nasıl ve neden geri dönmüştür?

Geçtiğimiz ay orijinal baskısına denk geldim, ismiyle (Our Endless Numbered Days, en sevdiğim Iron & Wine albümüdür) bütün dikkatimi cezbetti. İnceleyince de hikayesini inanılmaz ilgi çekici buldum ve bu güzel kitabın Türkçe baskısının (Kafka Yayınları tarafından) olduğunu öğrenmem de işin kaymağı oldu. Artık kitapların çıkar çıkmaz dilimize çevrildiğini görmek sevindirici bir gelişme.

Bir an önce alıp okumak için sabırsızlanıyorum.

Keşke Türkçe edisyonu şu kapaklardan biriyle basılsaydı dediğim İngilizce edisyonun farklı kapakları;

     

Kitabın yorumuna BURADAN ulaşabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Neredeyse aynı konsept yakın zaman önce okuduğum bir kitapta da vardı. S.A. Bodeen'in Compound'u. Pek beğenmediğim için sana bahsetmemiş olabilirim. = ) Akılda çok fazla soru işareti oluşturursa, inandırıcılıkta problem yaşanırsa bu tür kurgular dibi boyluyor. Yoksa konu itibarıyla ilgi çekici bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hatırlıyorum o kitabı. Bahsetmedin ama Goodreads güncellemelerinde görmüştüm :) Yakında okumayı planlıyorum, bakalım neler olacak.

      Sil