6 Nisan 2016 Çarşamba

Yeni Kitap: Benim Çılgın Tombul Günlüğüm | My Mad Fat Diary (by Rae Earl)

Orijinal Adı: My Mad Fat Diar
Yazarı: Rae Earl
Çevirmeni: Belgin Selen Haktanır
Yayınevi: Novella Dinamik
Türü: Genç Yetişkin, Anı
Baskı Yılı: Nisan, 2016
Sayfa Sayısı: 384

On yedi yaşında, şişman, çatlak bir bakire olabilirsiniz…

Ve her şey buna rağmen yoluna girebilir.
Merhaba,

Ben Rae. Bazı sorunlarım var evet, ama ben bunları kabullendim. Hatta bu sebeple bir kliniğe bile yatırıldım.

Fakat okuyacaklarınız benim iyileşme hikâyem değil!

Kabul, belki biraz öyledir.

Yıllardır kilolarımla başım dertte. Bu kilolar yüzünden kendi yalnızlığımla etrafıma bir kale bile ördüm, ama şimdi onu yıkma zamanı. Artık değişme zamanı.

Duvarları yıkıp insanları hayatıma dahil etme zamanı.

Hem artık aşkı doyasıya yaşamak ve içimde hissetmek istiyorum.

Biri gerçek beni tanısın istiyorum, çılgın olan beni…


“Dehşet komik ve yürek burkacak kadar tanıdık.” - IN STYLE

“Bu delidolu kitap sizi kahkahalara boğacak.” - CLOSER

“Bir Yeniyetmenin Gizli Günlüğü’nden daha komik, daha hüzünlü, daha dobra.” - FINANCIAL TIMES

Yazar Rae Earl'ün 1980'lerde tuttuğu günlüklerinden yola çıkarak kendi hayat hikayesini anlattığı May Mad Fat Diary, gençlere yönelik bir kitap gibi görünse de aslında her yaştan insanı etkileyecek nitelikte.

Rae, yaşadığı despresyon nedeniyle yatırıldığı klinikten çıktığında dünya üstüne üstüne gelir... tekrar kliniğe dönme korkusuyla hayata tutunmaya çalışan Rae'nin en büyük dayanağı müzik tutkusu ve arkadaşlarıdır.

İlk aşk, lise mezuniyeti, üniversite macerası.... tüm bunları dolu dolu yaşamak isteyen Rae'nin tüm sorunlarına rağmen normalleşme - ne kadar olabilirse artık - çabası oldukça etkileyeci.

BAFTA adaylığı bulunan, 3 sezonluk My Mad Fat Diary dizisini izlemiş ve bayılmıştım. Kitabını da okumak için sabırsızlanıyorum. Ayrıca Novella Dinamik'in ciltli baskısı o kadar güzel ki adeta "gel beni al!" diyor.

2 yorum:

  1. Aaa Türkiye'de yayımlandığından haberim yoktu.. Dizisini ben de seviyorum ama okumayı düşünmemiştim hiç. Kapağı çok güzel görünüyor gerçekten ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Novella Dinamik sürpriz yapmak istedi sanırım, ben de çok şaşırdım :)

      Sil