19 Nisan 2016 Salı

Yeni Kitap: Gölge Şehir - Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları #2 (by Ransom Riggs)

Orijinal Adı: Hollow City - Miss Peregrine's Home for Peculiar Children #2
Yazarı: Ransom Riggs
Çevirmeni:
Yayınevi: İthaki Yayınları
Türü: Genç Yetişkin, Fantastik, Paranormal
Baskı Yılı: Nisan, 2016
Sayfa Sayısı: 440

Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları'nın Macerası Gölge Şehir'de Devam Ediyor! 3 EYLÜL 1940. On tuhaf çocuk, ölümcül canavarlardan oluşan bir ordudan kaçıyor. Ve onlara yardım edebilecek tek kişi var, o da bir kuşun bedenine hapsolmuş durumda.

Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları'nda başlayan olağanüstü yolculuk, Jacob Portman ve arkadaşlarının, dünyanın tuhaf başkenti olan Londra'ya yaptıkları yolculukla devam ediyor. Orada, müdireleri Bayan Peregrine'e yardım etmenin bir yolunu arayan tuhaf çocukları, savaş yüzünden yaralanmış bu şehrin karanlık köşelerinde korkutucu sürprizler bekliyor. Serinin ikinci kitabı Gölge Şehir de merak uyandıran eski fotoğraflarla heyecan verici bir hikâyeyi bir araya getiren, eşsiz bir kitap. Gölge Şehir'e yapılacak bu yolculukta siz de yerinizi ayırın!


"Gergin, duygusal ve tuhaf mı tuhaf. Fotoğraflar ve metin birbirini tamamlayarak unutulmaz bir hikâye yaratıyor." - John Green, Aynı Yıldızın Altında'nın çoksatan yazarı

"Tuhafın tadını almışları heyecanlandıracak bir macera..." - Kirkus Reviews

"İlk kitabın hayranları, bu kitabın içindeki ganimetlere bayılacak." - School Library Journal

"Güçlü bir devam kitabı, ilki kadar sürükleyici ve bağımlılık yaratıcı." - Hypable

Büyük bir keyifle okuduğum Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları serisinin ikinci kitabı olan Gölge Şehir'in Türkçe edisyonu nihayet çıktı! Sayfa 6 yayınlarının Türkçe baskısını 2014 yılında okumuştum ve daha sonra devam kitabını çıkarmayacaklarını duyduğumda biraz üzülmüştüm doğrusu. Çünkü Türkçe başladığım serileri o şekilde devam ettirmeyi seviyorum. İthaki, devam kitabının çıkmayışına ve ilk kitabın baskısının bulunmayışına çok içerlemiş olacak ki serinin haklarını satın aldı bizi bu eziyetten kurtardı (çok yaşa İthaki). Geçen yıl ilk kitabı satışa sunan yayınevi fazla bekletmeden ikinci kitabı da bizlerle buluşturdu. Kitap yazıyı hazırlarken elime geçti. Hemen gömülüp okumaya başlıyorum. Yeter bu kadar beklemek :D

2 yorum:

  1. İlk kitabı almıştım ama öyle okunmayı bekleyen yığın arasında duruyor hala. İkinci kitabın çıkmasına çok sevindim, serileri tamamlandıktan sonra okumayı seviyorum, yoksa heyecan beni deli ediyor. Kaç kitaptan oluşuyor acaba kitap?? :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 kitaplık bir seri. Bir de rehber niteliği taşıyan Tales of Peculiar var fakat henüz yayınlanmadı. Bununla ilgili de bir yayın hazırlamayı düşünüyorum zaten :)

      Sil