2 Haziran 2016 Perşembe

Sweet Summer 2016 Challenge: 3 Ayda 15 Kitap


Merhaba! Yaz geldi, havalar ısın... havalar yeterince ısınmadı ya, ne diyorum ben? Yaz bu sene geç geldi ama okulların tatil olmasına yakın biz yaz havasına girdik bile. E durum böyle olunca da gelsin okunacak kitaplar... Eminim hepimizin "yaz gelse de şunu okusam", "yazın bunu mutlaka okumalıyım!" dediği kitaplar vardır. Hem okuma çeşitliliğimizi artırmak hem de bu keyfe keyif katmak için sevgili Vampirella'nın Güncesi (Derya İmer Aydınlık) ve ben bir yaz etkinliği yapalım dedik. Benim ne zamandır aklımda olan bu challenge fikri onun da hoşuna gitti ve ortak bir liste hazırladık. Bu listedeki maddeler yazın okunacak kitaplarınızı belirmede size rehber olacak ve farklı bir deneyim edinmenizi sağlayacak.

Son olarak etkinliğe herkes davetlidir. Etkinliğe katılmak istiyorsanız ve bir blogunuz yoksa, herhangi bir sosyal medya hesabınızda #sweetsummer2016 hashtagi ile paylaşabilirsiniz. 

Şimdiden keyifli okumalar ve iyi tatiller! :)


Okuma Listem

Okunanlar - Okunmayanlar - Şu anda okunuyor

🔘 A Thousand Salt Kisses by Josie Demuth 5 / 1 (YORUM)
🔘 The Anatomical Shape of a Heart by Jenn Bennet 5 / 3 (YORUM)
🔘 Okyanuslar Arasındaki Işık by M. L. Stedman
🔘 Friends & Forever by J. M. Darhower
🔘 My True Love Gave to Me: Twelve Holiday Stories
🔘 Harry Potter ve Felsefe Taşı by J. K. Rowling 5 / 5
🔘 Kibritleri Çok Seven Küçük Kız by Gaétan Soucy 5 / 3 (YORUM)
🔘 In the Hope of Memories by Olivia Rivers 5 / 5 (YORUM)
🔘 In a Handful of Dust by Mindy McGinnis
🔘 Kargalar Meclisi by Leigh Bardugo 
🔘 İçimdeki Müzik by Sharon M. Draper 5 / 5 (YORUM)
🔘 Kafes by Josh Malerman 5/ 4 (YORUM)
🔘 Dünyanın En Şanslı Kızı by Jessica Knoll
🔘 Hayvan Çiftliği by George Orwell 5 / 4 (YORUM)
🔘 Addicted to You by Krista & Becca Ritchie

Aşağıdaki katılımcı listesinde yer almak için bize geri dönüş yapmayı unutmayın :)

Katılımcı listesi: 


21 yorum:

  1. #sweetsummer2016 çok eğlenceli geçeceğe benziyor! = )

    YanıtlaSil
  2. bende kitap bloguma beklerim... yakında bir post hazırlayıp bu güzel etkinliği de duyurmam lazım zaten :)
    katılmayı da düşünüyorum zaten ...
    sevgiler....
    kelepirkitapci.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen takibe alıyorum :)

      Sil
    2. teşekkürler etkinliği bu hafta içi duyuracağım ve bende varım diyorumm:)

      Sil
    3. İsminizi listeye ekliyorum o zaman :)

      Sil
  3. ayyy çok güzel olmuş ikinizin de eline sağlık ^____^
    hemen liste hazırlamaya başlıyorum:>

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler! Harika! Okuma listeni berakla bekliyorum :)

      Sil
    2. http://periodiclibrary.blogspot.com.tr/2016/06/sweet-summer-2016-challenge-3-ayda-15.html
      sonunda birkaçını belirledim :>

      Sil
    3. Liste süper! :) Devamını da merakla bekliyorum.

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. bende blogumda duyurdum ama listemde eksiklikler var ... help me!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog postuna yaptığım yorumda bir tavsiye listesi paylaştım, umarım yardımcı olabilmişimdir :) Aklına bir şey takılırsa yazabilirsin ;)

      Sil
  6. Çok güzel bir etkinlik olmuş. Beni de ekleyin :)
    http://belleninkutuphanesi.blogspot.com.tr/2016/06/sweet-summer-challange-3-ayda-15-kitap.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de 2 sorum olacaktı. Bu yıl yayımlanan bir kitap dilimize çevrilmiş bir kitap olabilir mi? Diğeri de gitmek istediğim yer hayali bir yer olabilir mi?

      Sil
    2. Merhaba :) Ekliyorum hemen. Olabilir tabii. Türkçe derken çeviri ya da Türk yazar fark etmez :)

      Hayali bir yer fikri harika! Mesela aklıma gelmiş olasaydı Orta Dünya ya da Narnia'dan bir kitap seçerdim :D

      Sil
  7. Tamamdır o zaman. Kısa sürede başlıyorum etkinliğe 😊

    YanıtlaSil
  8. Etkinlik zamanı. = )) Optik'in Kitap Blogu'da katıldı.

    http://optikinkitapblogu.blogspot.com.tr/2016/06/sweet-summer-2016-challenge-3-ayda-15.html

    YanıtlaSil