11 Kasım 2016 Cuma

Kitap Yorumu: The Fire Between High & Lo - Elements #2 (by Brittainy C. Cherry)

Orijinal Adı: The Fire Between High & Lo (Elements #2)
Yazarı: Brittainy C. Cherry
Türü: Yeni Yetişkin, Romantik
Baskı Yılı: Mart, 2016
Sayfa Sayısı: 329

Bir zamanlar bir çocuk vardı ve ben ona aşıktım

Logan Francis Silverstona, benim tam zıttım biriydi. Ben dans ederdim, o etmezdi. O sessizdi, benimse ağzım hiç kapanmazdı. O gülümsemekte zorlanırdı, bense somurtmakta. 

Onun içindeki karanlığı gerçekten gördüğüm gece, yüzümü çevirip uzaklaşamadım.

Biz, kırıktık ama bir şekilde bütündük. Biz, yanlışlar yaptık ama her zaman haklıydık. Biz gece gökyüzünde parlayan yıldızlardık, bir dilek arayışında, daha iyi bir yarın için dua eden. 

Ta ki onu kaybettiğim güne kadar. Ta ki o, ikimizi sonsuza kadar değiştirecek ani bir kararla, bizi yok edene kadar.

Bir zamanlar bir çocuk vardı ve ben ona aşıktım

Ve sanırım bir kaç nefes alış, birkaç fısıltı ve birkaç an kadar o da bana aşıktı. 

*Küçük çaplı spoiler içerir :)

Brittainy Cherry'den Elements Serisi'nin ikinci kitabı, ateşi temsil eden The Fire Between High and Lo, ergenlik döneminde tanışan, sıkı dost olan ve sonra birbirine aşık olan iki gencin, on yıllık bir süreçte yaşadıklarını konu ediyor.

Logan, uyuşturucu sorunları olan bir annenin ve uyuşturucu satıcısı olan bir babanın yine uyuşturucu bağımlısı oğlu olarak kitabın esas oğlanı. Esas kız Alyssa ise avukat annesi ve müzisyen ama sorumsuz babasıyla yaşayan varlıklı bir aile kızı. En büyük hayali, ünlü bir piyanist olmak. Birbiriyle alakası gibi görünen bu iki genci yanyana getiren ve sıkı dost olmalarını sağlayan şey sorumsuz anne-babalar oluyor.

"Love wasn't a blessing, it was a curse, and once you invited it into yout heart, it only left scorch marks."

Logan ve Alyssa belki de tek teselliyi birbirlerinde buluyorlar. Fakat Logan'ın sorunlu ebeveynleri ve uyuşturucu sorunu ikilinin arasında sürekli bir engel teşkil ediyor. Nihayetinde Logan rehabilitasyona gidiyor ve sonrası dram dram dram...

Bu kitabı nedense hiç ama hiç sevmedim. Brattainy Cherry ilk kitaptan sonra nasıl bu kadar zorlama bir kitap yazmış anlayamadım. Genç yaşta hamilelik, uyuşturucu bağımlılığı, rehabilitasyon, aile içi şiddet ve hatta kanser konusuna bile giriyor ama hiçbiri sizi doyurmuyor. Yüzeysel ve konudan konuya zıplanıyor hissi veriyor. Yani bir sürü konu, bir sürü dram işleniyor ama hiçbiri size tam anlamıyla dokunmuyor. Karakter yapılarının bunda payı büyük sanırım. Hiçbirini sevmedim. SEVEMEDİM.

"When you found someone who coul make you laugh when your heart wanted to cry - hold onto them. They will be the ones who will change your life for the better."

Logan'ın abisi Kellan dışında.

Kellan bana Addicted Serisi'ndeki Ryke'ı anımsattı. Korumacı, sağlam, aklı başında... Ve kitap bittiğinde şöyle genel olarak düşündüğümde ise Addicted Serisi'nin kötü bir harmanını okumuşum gibi hissettim.



Beni INSTAGRAMTWITTERFACEBOOK ve GOODREADS'te bulabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder