30 Aralık 2016 Cuma

Dosya: 2016 Yılının "En"leri


Hem ülkemiz, hem dünya adına berbat bir yıl olan 2016 tasını tarağını topladı gidiyor. Şimdi derin bir nefes alıp Gollum gibi "Git ve bir daha geri gelme!" diye haykıralım. Heh tamam, oldu. İçimizde kalmasın ama değil mi? Neyse... Yıl biterken herkes yılın "en"lerini listelemeye başladı, ben de dedim ki ben niye bu yıl okuduğum kitaplar arasındaki "en"leri seçmiyorum? Evet, işte o "en"ler...

En "ama neden?! 😩"



En "❤💔❤"



En "Houston we have a problem! 👀"

(2015 sonunda okudum ama bu yıl çıktığı için listede olmazsa olmazdı)


En "sarhoş değilim, sadece aksiyonu fazla kaçırdım ✋"



En "la bu insanlar size ne etti?! 😢"



En "ağlamaktan içim şişti 😭😭😭"

All the Bright Places - Jennifer Niven 
(Yorum bile giremedim, varın gerisini siz düşünün 😭)


En "hayaletler, ruhlar falan... neler oluyor, ben nerdeyim?! 👻"



En "yok artık! 😱"



En "olmasa da olurdu 😒"



En "E bu neydi şimdi? 😶"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder