23 Ocak 2017 Pazartesi

10. Çukurova Kitap Fuarı Ganimetleri


Selamlar :)

Bildiğiniz üzere geçtiğimiz hafta Çukurova fuarı sona erdi. Yine Yabancı Yayınları standındaydım. Yoğunluk nedeniyle fuarı gezme şansım olmadı ama tabii ki bu kitap almama engel olmadı. Thanks to ihtiyaç molaları. Her gün Mersin-Adana arası mekik dokumak cidden yorucu oldu benim için. Ama sanırım değdi, Mersin fuarı kadar keyif alamasam da yine de güzel anılarla ayrıldım. Gökçe (@gokcicisibooks) ile bol bol gıybet yapıp (Allah affetsin ), sevgili Burcu Karatepe'den Yabancı'dan çıkacak olan yeni kitaplar hakkında sevindirici bilgiler aldım. Veee kimse alınmasın ama en çok da Kitap Hayvan'ım @darkshadowisborn ile az da olsa vakit geçirebildiğim için memnunum. Hani bazı insanlar vardır ya yüzyüze görüşemeseniz bile onu yıllardır tanıyormuş gibi hissedersiniz. Berke aynen öyle biri benim için. Seviliyorsun 💟

Gelelim fuardan aldıklarıma...

Yabancı Yayınları'ndan aldıklarım:


1 - Biz, Ölümlüler (Berke ponçiğinden hediye, en güzel çeviri + imzasıyla.)
2 - Andrew Brawley'nin Sıradışı Öyküsü (Yine Berke'nin geçen yıl tavsiye ettiği bir kitaptı.)
3 - Kapkaranlık Ormanda (Sevgili @dagli_asli çevirisi, Kafes'ten sonra bunu da okumak şart oldu.)
4 - Paris Mimarı (Benim WWII takıntım yüzünden radarıma girmiş bir kitap.)

İthaki'den aldıklarım:



1 - Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları (Sayfa6 baskısını okumuştum ama bu baskısı bende yoktu, seriyi tamamlamış oldum. Ama toplanma telaşında kendime kutusundan ayırmayı unutmuşum )
2 - Tuhaf Çocuklar Günlük (İç-dış baskısı o kadar güzel ki, özellikle de karakter sözleri ve fotoğraflarıyla dolu olmasına çok sevindim.)
3 - Sürgün Gezegeni (Bilim kurgu klasiklerine yeni bir kardeş 😸)
4 - Yokyer (Fotoğrafı çekerken onu unutmusum 🙊 kardeşim için almıştım.)

Panama Yayıncılık'tan aldıklarım:


Daha doğrusu hediyeler, Caner Bey başta olmak üzere Panama'ya teşekkürler :)

1 - Milena'ya Mektuplar (Uzun bir süredir almak istiyordum ama hangi yayıncıdan alacağıma karar veremiyordum, bunun kapağına bayıldım 💟)
2 - Milyonda Bir Çocuk (Geçen yıl okuma şansı bulduğum bir kitaptı ve çoook ama çook sevmiştim. Yorumunu blogumda ve aşağılarda bir yerde bulabilirsiniz. Türkçe edisyonunu görünce de aşırı sevindim.)
3 - Kavgam (Yine uzun zamandır istediğim ve bir türlü nereden alacağıma karar veremediğim bir kitaptı, şöyle bir göz attığım kadarıyla çevirisi de oldukça iyi.)

Deli Dolu'dan aldığım:


Gri Gölgeler Arasında... Uzun uzun uzun zamandır okumak istediğim bir kitap. Nedense her alışverişte sepete ekleyip daha sonra hadi bir dahaki sefer alırım seni deyip çıkarıyordum. Berke sağolsun, kızlar Delidolu'ya gidiyorum benimle gelen var mı dedi ve durum bu  Tabii hemen başladım okumaya ama şu andaki ruh halimle devam edebilecek gibi değilim.

Destek Yayınları'ndan aldıklarım:


Destek Yayınları tüm yoğunluklarına rağmen ben daha istemeden direk %50 indirim uyguladı aldıklarıma  Tek kitap var neden çoğul kullanıyor bu kız diyenlere gelsin: çünkü 2. kitabı kendi standımda unuttum  Tatil dönüşü kavuşacağım inşallah :)

1 - Hitler'in Unutulan Çocukları (Konusu çok ilginç, bence bir gözatın.)
2 - Herkesleşme - Tunç İlkman (Yorumlarına oldukça güvendiğim @okuryazarannecik beğenmişse bence bir şans verebilirim dedim.)

Aylak Adam'dan aldıklarım:


Aylak Adam fuarda en sevdiğim stantdı. Görevli o kadar iyi niyetli ki bir ara standı bırakıp gitmiş, kitap alacağım ama adam yok  çalınma kaygısı da yok çünkü zaten kitaplar sudan ucuz  Bir de deli gibi indirim yapıyorlar. Beni bu standa evlat alın dememek için zor tuttum kendimi. 5+1 hediye aforizmalar seti 20 TL, benim alacaklarım yedi taneydi 7'si 20 olur mu dedim, 20'yi alıp 5'i geri verdi  Aforizmalar kardeşcağızıma hediye :)

Kendime de bir adet Gurur ve Önyargı aldım. Liste fiyatı 24TL, %50 indirimli satıyorlar ve görevliye aceleden 10 yerine 5 vermiştim, 5 de olur demez mi? Tabii bu kadar indirim bana fazla abicim sen al şu 10'u dedim... *iç çekiş* Böyle işte! Dünyada bu kadar tatlış, okurlar için var olan yayınevleri de var.

İyi ki varsın @aylakadamyayinlari 💟

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder